جام جهان نما

خرید اینترنتی -فروش اینترنتی -فروشگاه اینترنتی

جام جهان نما

خرید اینترنتی -فروش اینترنتی -فروشگاه اینترنتی

کلمات کلیدی

از مهمترین جاهایی که وجود یک کلمه ی کلیدی باعث خواهد شد تا موتورهای جستجو تصمیم بگیرند در سرچ آن کلمه یک صفحه را در رتبه های برتر نتایج جستجو قرار دهند عنوان آن صفحه است. عنوان صفحه همان کلمه یا عبارتی است که در نوار عنوان (title bar) مرورگر در کنار نام آن مرورگر به نمایش در می آید.
برای مثال عنوان این وبلاگ (آموزش وبلاگ نویسی) می باشد و این یکی از مهمترین دلایلی بوده است که گوگل تصمیم گرفته است برای جستجوی این کلمه آنرا در نتیجه ی اول قرار دهد(البته دلایلی دیگری هم وجود دارد که در درسهای آینده بطور مجزا شرح خواهم داد).
اشتباه رایجی که در میان وبلاگ نوسان وجود دارد این است که معمولا از کلماتی برای عناوین وبلاگ یا مطالب خود استفاده می کنند که کلمه ی کلیدی به حساب نمی آیند زیرا کمتر کسی پیدا می شود که آنها را در گوگل جستجو نمایید( مثل مخفف ها، آدرس وبلاگ، حالت فینگلیش یک کلمه یا یک کلمه ی انگلیسی در حالی که مطلب برای فارسی زبانان است و ...)
پس شما به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای سعی کنید این مکان ارزشمند را تلف نکنید، همیشه وقتی مطلبی می نویسید در عنوان آن از یک عبارت یا کلمه ی کلیدی مرتبط با همان مطلب استفاده نمایید.
همچنین بعضی از قالبهای وبلاگ یک عیب دارند و آن این است که در نوار عنوان همه ی صفحات فقط عنوان وبلاگ استفاده می کنند و این باعث می شود عنوان اختصاصی مطلب در نوار عنوان مربوط به آن مطلب قرار نگیرد (تذکر برای برخی نویسندگان قالب های وبلاگ: نکته ای که در این پاراگراف عنوان شد را مدنظر داشته باشید به عنوان مثال در قالبهای بلاگفا به جای تگ BlogTitle در بین تگ تیتل از تگ BlogAndPostTite استفاده نمایید)
در ضمن باز هم متذکر می شوم که انرژی خود را روی کلماتی که کسب رتبه در گوگل با آنها بسیار دشوار است تلف ننمایید مثل کلمه های "وبلاگ ، بلاگفا،google، yahoo، آموزش و ...)

در درس آینده توضیحاتی درباره ی متن خود مطالب و اهمیت وجود کلمات کلیدی در این بخش و نحوی قرارگیری کلمات خواهم داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد