جام جهان نما

خرید اینترنتی -فروش اینترنتی -فروشگاه اینترنتی

جام جهان نما

خرید اینترنتی -فروش اینترنتی -فروشگاه اینترنتی

لینک گذاشتن

برای آنکه گوگل بتواند لینک یک صفحه را در نتایج جستجوهایش به نمایش در آورد پیش از هر چیز باید آن صفحه را شناسایی کرده باشد. گوگل از دو راه می تواند صفحات جدید را شناسایی کند یک راه این است که گوگل هنگام بازدید از یک صفحه تمام لینکهایی که در آن صفحه قرار دارند (در آن صفحه لینک شده اند) را نیز به دایرکتوری خود اضافه کند و سپس با رفتن به هر کدام از آن لینک ها، لینکهای جدیدتر را نیز کشف کند. و به این ترتیب به شیوه ای درختی لینکها به گوگل اضافه می شوند به همین دلیل است که برخی از روبات گوگل با عنوانهایی مانند خزنده ی گوگل یا اسپایدر (عنکبوت) گوگل یاد می کنند.
پس در اینجا می توان به یکی دیگر از اهمیتهای درس قبلی پی برد و هر چه لینکهای داده شده به یک صفحه بیشتر باشد مطمئنا گوگل سریعتر آن صفحه را خواهد یافت. از نکات قابل توجه این است که گوگل از صفحات پر اهمیت تر ( صفحاتی که پیج رنک گوگل بالاتری دارند) در فاصله ی زمانی کمتری بازدید می کند.

اما راه دوم برای اینکه گوگل یک صفحه ی اینترنتی را شناسایی کند شناساندن دستی است که برای این کار کافی است به لینک http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl بروید و در قسمت url آدرس وبلاگ و در قسمت کامنت توضیح کوتاهی درباره ی وبلاگ خود وارد کرده و با وارد نمودن متن تایید دکمه ی add url را کلیک کنید تا لینک شما اضافه شود.

اما در هر صورت نباید انتظار داشته باشید که گوگل سریع لینک را قبول کرده و آنرا در نتایج به نمایش در آورد.

برای مطمئن شدن از اینکه گوگل آن لینک را پذیرفته یا خیر می توانید با جستجوی عبارت site:yoursite.com در گوگل از این موضوع اطمینان حاصل کنید (به جای عبارت yoursite.com آدرس وبلاگ خود مثل mjmafi.blogfa.com را وارد کنید) مثلا در لینک http://www.google.com/search?q=site:blog-fa.com مشخص شده است که لینک سایت blog-fa.com پذیرفته شده همچنین تمام لینکهایی که وابسته به این آدرس هستند و در گوگل پذیرفته شده اند نیز به نمایش در خواهند آمد عدم نمایش لینک نشانگر آن است که گوگل هنوز آن صفحه را شناسایی نکرده است. (برای تست مطالب جدید تر هم می توانید لینک اختصاصی آن مطلب را به جای عبارت yoursite.com قرار دهید مانند : http://www.google.com/search?q=site:blog-fa.com/post-155.aspx )

در صورتی که نتیجه ای به نمایش در نیامد احتمال زیادی وجود دارد که لینک مورد نظر شما یک لینک جدید باشد یا نه به آن لینکی ایجاد شده و نه به گوگل به طور دستی معرفی شده باشد. اما نگران نباشید زیرا در هر صورت مدت یک ساعت الی دو هفته زمان نیاز است که لینک های جدید با وجود ایجاد لینک و یا معرفی دستی نیز به دایرکتوری گوگل اضافه شوند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد